۱۳۹۴ دی ۱۶, چهارشنبه

#ایران #وکیل #محمودعليزادي_طباطبايي #ديدار با ‫#‏محمدعلي_طاهری‬ ما امیدواریم که آقای طاهری همان ۱۸ بهمن آزاد شوند.

#ایران #وکیل #محمودعليزادي_طباطبايي #ديدار با ‫#‏محمدعلي_طاهری‬
ما امیدواریم که آقای طاهری همان ۱۸ بهمن آزاد شوند.
به گزارش ‫#‏كمپين_تظاهرات_تجمعات_تحصنها_براي_آزادي_محمدعلي_طاهري‬ سيد محمود عليزادي طباطبايي طي ديداري كه با موكل خود ‫#‏محمدعلي_طاهری‬ داشته است در مصاحبه با تلويزيون اينترنتي ‫#‏درتي_وي‬ اظهار داشت:

من امروز با اقای طاهری ملاقات داشتم.ملاقات خیلی خوبی بود.ایشان هم خیلی خوب بودند و از اینکه حکم نقض شده است خوشحال بودند.ایشان را در جریان کامل حکم قرار دادم
همچنین آقای طاهری در رابطه با جلساتی که گذاشته اند گفت :
 من در کرسی های آزاداندیشی ودانشگاهها مسائلی را طرح کردم ودیدگاههام را مطرح کردم 
الان که میگویند این دیدگاهها انحرافی است من که ادعایی ندارم و من کامل تو چارچوب قانون حرکت کردم وهیچ حرکت غیر قانونی نکردم واگر شما میگوئید این دیدگاهها درست نیست من می پذیرم ومیرم سر زندگیم
ما بر همین مبناء امیدواریم مقامات امنیتی رو قانع کنیم که این پرونده را ببندیم 
ما حکم برائت میگیریم .
دادگاهی که حکم اقای طاهری را اعلام کرده امنیتی ترین و سیاسی ترین شعبه دیوان عالی کشور بوده رییسش هم رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح بوده و هم رییس بازرسی کل کشور.با دقت تمام بررسی کرده و موضوع اعدام را منتفی دانسته و مساله را اصلا امنیتی ندانسته است.
ما امیدواریم که آقای طاهری همان ۱۸ بهمن آزاد شوند.

مصاحبه وکیل استاد طاهری با تلويزيون اينترنتي ‫#‏درتي_وي‬
https://www.facebook.com/427765070741063/videos/472346
239616279/
کانال در تلگرام 
https://telegram.me/NaBeSarkobAghaliatha
*******************
iran #تهران #ایران 
#ایران  -نه به سرکوب اقلیت ها در ایران 
آری به آزادی وبرابری ملیت ها ومذاهب 
 #زرتشتی #اقلیت # مسیحی #کلیمی #بلوچ #ارمنی #سنی #شیعه #عرفان_حلقه #دروایش #لر #کرد
#قوچان #بلوچستان #بندرعباس #کرمان #مهاباد #اهواز #اراک  #تهران #کرج #اصفهان #کرمانشاه #شیراز #تبریز #رشت#آبادان #اردبیل #مهاباد #سنندج #زاهدان #ایران #شیراز #تهران  #اصفهان #مشهد #تبریز #قزوين، #تنكابن #ایرانشهر #ساری #خوزستان #دزفول
#استان #دماوند #شهرستان #اسلامشهر #شهرستان  #فیروزکوه #پردیس #ری #رباط‌کریم #شمیرانات #ورامین #پاکدشت #شهریار #ملارد #قرچک 
#ايران #استان_تهران #دماوند #اسلامشهر #شهرستان  #فیروزکوه  #پردیس #ری #رباط‌_کریم #شمیرانات #ورامین #پاکدشت #شهریار #ملارد #قدس #بهارستان #قرچک
#اقلیتهای قومی_ومذهبی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر