۱۳۹۴ دی ۲۴, پنجشنبه

#ایران #زندانی عقیدتی #بهائی #دلنوشته همسر سعید رضایی به مناسبت سالگر د ازدوجشان

#ایران #زندانی عقیدتی #بهائی #دلنوشته همسر سعید رضایی به مناسبت سالگر د ازدوجشان
صبح از دریچه سر به درون می کشد به ناز
وز مشرق خیال
تو، صبح تابناک تری را
سر در کنار من
با چهره شکفته چو گل های نسترن
لبخند می زنی.
من، آفتاب پاک تری را
در نوشخند مهر تو می بینم
در مطلع بلند شکفتن
***
من، روز خویش را
با آفتاب روی تو،
کز مشرق خیال دمیده ست
آغاز می کنم.

من با تو می نویسم و می خوانم
من با تو راه می روم و حرف می زنم
وز شوق این محال:
– که دستم به دست توست! –
من، جای راه رفتن،
پرواز می کنم!
***
آن لحظه ها که مات
در انزوای خویش
یا در میان جمع
خاموش می نشینم:
موسیقی نگاه تو را گوش می کنم.
گاهی میان مردم ، در ازدحام شهر
غیر از تو ، هر چه هست فراموش می کنم.

یار همیشه مهربانم سعید:
خیلی مبارکه، سالگرد زندگی مشترکمونو می گم. یک سال دیگه هم گذشت و تو برای هشتمین سال از من دوری و در زندان ظلم و تعصب به سر می بری. از من دوری و من بیشتر از همیشه دوستت دارم و به وجود نازنینت افتخار می کنم.
و باز هم می گویم : صبورانه به انتظارت می نشینم تا که بازآیی.
دی ماه 94 – همسرت شهین
..............................................................................

سعید رضایی یکی از رهبران جامعه بهایی ایران که به «یاران ایران» معروف هستند، ۷ سال پیش به بیست سال زندان محکوم شده است. ایشان ۵۸ سال سن دارد
کانال اقلیت ها در تلگرام https://telegram.me/NaBeSarkobAghaliatha
*******************
iran #تهران #ایران #ایران -نه به سرکوب اقلیت ها در ایران آری به آزادی وبرابری ملیت ها ومذاهب #زرتشتی #اقلیت # مسیحی #کلیمی #بلوچ #ارمنی #سنی #شیعه #عرفان_حلقه #دروایش #لر #کرد #قوچان #بلوچستان #بندرعباس #کرمان #مهاباد #اهواز #اراک #تهران #کرج #اصفهان #کرمانشاه #شیراز #تبریز #رشت#آبادان #اردبیل #مهاباد #سنندج #زاهدان #ایران #شیراز #تهران #اصفهان #مشهد #تبریز #قزوين، #تنكابن #ایرانشهر #ساری #خوزستان #دزفول #استان #دماوند #شهرستان #اسلامشهر #شهرستان #فیروزکوه #پردیس #ری #رباط‌کریم #شمیرانات #ورامین #پاکدشت #شهریار #ملارد #قرچک #ايران #استان_تهران #دماوند #اسلامشهر #شهرستان #فیروزکوه #پردیس #ری #رباط‌_کریم #شمیرانات #ورامین #پاکدشت #شهریار #ملارد #قدس #بهارستان #قرچک #اقلیتهای قومی_ومذهبی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر