۱۳۹۴ دی ۱۹, شنبه

‫#‏ایران‬ خانم ‫#‏شعله_پاکروان‬ ‫#‏مادر‬ ‫#‏ریحانه_جباری‬ ‫#‏تماشای‬ اعدام را تحریم کنیم

‫#‏ایران‬ خانم ‫#‏شعله_پاکروان‬ ‫#‏مادر‬ ‫#‏ریحانه_جباری‬ ‫#‏تماشای‬ اعدام را تحریم کنیم

در پی تشدید موج اعدامها و بخصوص سه اعدام در ملاعام طی روزهای اخیر خانم شعله پاکروان مادر ریحانه جباری خواستار تحریم تماشای اعدام شد
به یاد داریم که سال گذشته مردم باحمله به قاتلین اعمال اعدام و درگیرشدن با آنها زندانی اعدامی را نجات دادند این پاسخ جوانان برانگیخه در قبال اعدام و کشتن جوانان بی گناه بود.
.موج اخبار تلخ اعدام در ملاء عام از استانهای آذری زبان صفحات مختلف را فرا گرفته . بنظر میرسد این اقدام بسیار سیستماتیک و با هدفی خاص انجام میگیرد . شهروندان و ساکنین این شهرها نااگاهانه بهمراه کودکانشان به تماشای این نمایش نفرت انگیز نشستند .
شاید کوتاهی از فعالان مدنی و حقوق بشری و ضد اعدام است . ما میبایست با مردم کوچه و بازار در باره ی پدیده ی زشت اعدام صحبت کنیم . مثل کرم شبتابی کوچک با تشریح عوارض خشونت بار اعدام ، جامعه را روشن کنیم . میبایست اقدام مردم شیراز را که به تماشای اعدام نرفتند تحسین کرده و بطور وسیع منتشر کنیم .
اقدام زیبای مردم روانسر که یکدست و سراسری با سکوت ، از خود چهره ای متمدنانه و با فرهنگ غنی مدنی نشان دادند را تشویق کنیم .
هموطنان ، پدران و مادران ، خواهران و برادران ، فرزندان عزیز ، در هر گوشه از سرزمین پهناور و بلازده ی ایران که زندگی میکنید ، تماشای اعدام را تحریم کنید .
دیدن جان کندن یک انسان به شما لذتی نخواهد بخشید . لرزه های تن محکوم یا ضجه های خانواده ی محکوم دیدن ندارد . با تحریم این گونه نمایشهای کریه و زشت ، ابزار رعب و وحشت را ناتوان کنید . ولله که در تاریخ ایران بجز در زمان مغولها که نهضت سربداران رشد کرد چنین سابقه ای وجود ندارد که بر سر هر کوی و برزن چوبه ای برپا کنند و کسانی را بدار بیاویزند .
ولله که در دادگاه خالق هستی و ملت بینوای ایران ، باید پاسخگو باشید ای علاقمندان به خون جوان .
 ای قضاتی که با تکیه بر علم ناقص و تحقیقات تحت شکنجه حکم مرگ صادر میکنید . عمر شما نیز روزی به پایان میرسد و خونهایی که برزمین ریختید و جانهایی که بیجان کردید دامنتان را خواهد گرفت .

تا آن روز خوش ، بیش از پیش میگوییم " نه به اعدام"

کانال در تلگرام 
https://telegram.me/NaBeSarkobAghaliatha
************************
iran #تهران #ایران 
#ایران  -نه به سرکوب اقلیت ها در ایران 
آری به آزادی وبرابری ملیت ها ومذاهب 
 #زرتشتی #اقلیت # مسیحی #کلیمی #بلوچ #ارمنی #سنی #شیعه #عرفان_حلقه #دروایش #لر #کرد
#قوچان #بلوچستان #بندرعباس #کرمان #مهاباد #اهواز #اراک  #تهران #کرج #اصفهان #کرمانشاه #شیراز #تبریز #رشت#آبادان #اردبیل #مهاباد #سنندج #زاهدان #ایران #شیراز #تهران  #اصفهان #مشهد #تبریز #قزوين، #تنكابن #ایرانشهر #ساری #خوزستان #دزفول
#استان #دماوند #شهرستان #اسلامشهر #شهرستان  #فیروزکوه #پردیس #ری #رباط‌کریم #شمیرانات #ورامین #پاکدشت #شهریار #ملارد #قرچک 
#ايران #استان_تهران #دماوند #اسلامشهر #شهرستان  #فیروزکوه  #پردیس #ری #رباط‌_کریم #شمیرانات #ورامین #پاکدشت #شهریار #ملارد #قدس #بهارستان #قرچک
#اقلیتهای قومی_ومذهبی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر