۱۳۹۴ دی ۲۵, جمعه

‫#‏ایران‬ #پیام ‫#‏زنداني‬_‏سياسي‬ ‫#‏علي‬_اكبر‏نيكبخت‬ از#زندان ‫#‏گلپايگان‬

‫#‏ایران‬ #پیام ‫#‏زنداني‬_‏سياسي‬ ‫#‏علي‬_اكبر‏نيكبخت‬ از#زندان ‫#‏گلپايگان‬

زندانی سیاسی ۷۵ ساله آقای علی اکبر نیکبخت که ازمبتلا به سرطان مثانه می باشد و بیماری رنج می برد در پیامی خطاب به فرزندش می نویسد:
به مردم ،به یاران،به دوستان وبه هر کسی صدایت را میشنود بگو پدرم گفت:
 دنیا آنقدر نمی‌ارزد که بخاطرش با ذلت زندگی کنم و مرگ هم آنقدر هراسناک نیست که مرعوبم کند۰ تا بتوانم با عشق زندگی میکنم و هرگاه نشود با لبخند میمیرم . اما حالا که دادستان علیان و همراهانش تصمیم به کشتنم گرفته اند ؛با خدای خودم پیمان بسته ام که نمیرم۰ از بیماریم پیش علیان جوری نگو که تصور کند بابای پیر ومفلوکی داری؛ بگو به علیان بگویند هر چه شکنجه که بلد است روی من انجام بدهد. اگر توانست من را سیر از شکنجه کند . دنیا بداند که من در زندگیم خطای عمدی کرده ام و گرنه که این دادستان آفتاب لب بام است و من میمانم تا شاهد رسواییش باشم.
کانال اقلیت ها در تلگرام https://telegram.me/NaBeSarkobAghaliatha
*******************
iran #تهران #ایران 
#ایران  -نه به سرکوب اقلیت ها در ایران 
آری به آزادی وبرابری ملیت ها ومذاهب 
 #زرتشتی #اقلیت # مسیحی #کلیمی #بلوچ #ارمنی #سنی #شیعه #عرفان_حلقه #دروایش #لر #کرد
#قوچان #بلوچستان #بندرعباس #کرمان #مهاباد #اهواز #اراک  #تهران #کرج #اصفهان #کرمانشاه #شیراز #تبریز #رشت#آبادان #اردبیل #مهاباد #سنندج #زاهدان #ایران #شیراز #تهران  #اصفهان #مشهد #تبریز #قزوين، #تنكابن #ایرانشهر #ساری #خوزستان #دزفول
#استان #دماوند #شهرستان #اسلامشهر #شهرستان  #فیروزکوه #پردیس #ری #رباط‌کریم #شمیرانات #ورامین #پاکدشت #شهریار #ملارد #قرچک 
#ايران #استان_تهران #دماوند #اسلامشهر #شهرستان  #فیروزکوه  #پردیس #ری #رباط‌_کریم #شمیرانات #ورامین #پاکدشت #شهریار #ملارد #قدس #بهارستان #قرچک
#اقلیتهای قومی_ومذهبی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر