۱۳۹۴ آبان ۲۶, سه‌شنبه

#ایران # سیستان‌ _بلوچستان #نماینده خاش و عضو کمیسیون عمران مجلس ۷۰درصد مردم سیستان‌ و‌ بلوچستان زیر خط فقر هستند

#ایران # سیستان‌ _بلوچستان  #نماینده خاش و عضو کمیسیون عمران مجلس
۷۰درصد مردم سیستان‌ و‌ بلوچستان زیر خط فقر هستند

نماینده خاش و عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه سیستان‌و‌بلوچستان از شاخص‌های توسعه‌یافتگی عقب‌تر است، گفت که ۷۰ درصد مردم سیستان و بلوچستان زیر خط فقر زندگی می کنند و با ارائه تسهیلات از صندوق توسعه ملی برای توسعه استان سیستان‌و‌بلوچستان می‌توان از فقر و بیکاری جوانان تحصیل رهایی یافت.
حمیدرضا پشنگ نماینده مردم خاش، نصرت آباد، میرجاوه و کورین در مجلس شورای اسلامی، گفت که سیستان‌و‌بلوچستان یکی از استان‌های توسعه نیافته‌ای که از همه شاخص‌ها عقب است، ۵ دهه شاخص بیکاری بالای ۲۵ تا ۳۰ درصد بوده و ۷۰ درصد مردم زیر خط فقر هستند”.
وی با بیان اینکه آموزش و پرورش وضعیت اسف باری دارد، افزود:
“برای برون رفت از این وضعیت، ارائه تسهیلات از صندوق توسعه ملی برای توسعه استان سیستان و بلوچستان و رهایی از فقر و بیکاری جوانان تحصیل کرده است، این امر نیز تنها با عنایت رئیس جمهوری، رئیس مجلس شورای اسلامی و ریاست شورای امنیت ملی امکان پذیر است”.
وی به وزیر اقتصاد و دارایی تذکر داد و گفت: “مالیات‌های کمر شکن از مردم و مراکز تولیدی سبب ورشکستگی و بیکاری بسیاری از این مراکز شده است، در واقع با توجه وضعیت رکود اقتصادی ضروری است تا در خصوص مالیات‌ها تجدید نظر صورت بگیرد”.
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از وزیر نیرو درخواست کرد: “از ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار تامین آب شرب روستا، سهم استان سیستان‌و‌بلوچستان به گونه‌ای تنظیم شود که مردم بتوانند به نحو شایسته از آن استفاده کنند، وزیر کشور نیز بخش‌های مصوب و روستاهایی ۴۵۰۰ نفره را به شهر تبدیل کند تا بتوان خدمات بهتری به مردم ارائه کرد”.
***************
iran #تهران #ایران 
#ایران  -نه به سرکوب اقلیت ها در ایران 
آری به آزادی وبرابری ملیت ها ومذاهب 
 #زرتشتی #اقلیت # مسیحی #کلیمی #بلوچ #ارمنی #سنی #شیعه #عرفان_حلقه #دروایش  
#قوچان #بلوچستان #بندرعباس #کرمان #مهاباد #اهواز #اراک  #تهران #کرج #اصفهان #کرمانشاه #شیراز #تبریز #رشت#آبادان #اردبیل #مهاباد #سنندج #زاهدان #ایران #شیراز #تهران  #اصفهان #مشهد #تبریز #قزوين، #تنكابن #ایرانشهر #ساری #خوزستان #دزفول
#استان #دماوند #شهرستان #اسلامشهر #شهرستان  #فیروزکوه #پردیس #ری #رباط‌کریم #شمیرانات #ورامین #پاکدشت #شهریار #ملارد #قرچک 
#ايران #استان_تهران #دماوند #اسلامشهر #شهرستان  #فیروزکوه  #پردیس #ری #رباط‌_کریم #شمیرانات #ورامین #پاکدشت #شهریار #ملارد #قدس #بهارستان #قرچک

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر